İşletmenize En Uygun E-Ticaret Paketini Seçin, Hemen Kazanmaya Başlayın.

Devamını Okuyun

Büyüyen işletmeniz için en iyi POS, Faturalama, Envanter ve Hizmet yönetimi uygulaması!

Hemen İncele

Nereden Başlayacağını Bilmiyor Musun?

Sektörünüzü seçin ve ihtiyacınız olan tüm özellikleri inceleyin

Bizimle İletişime Geçin
Uygun Yatırım Maliyeti

Uygun Yatırım Maliyeti

CreaRest kullanmak için pahalı bir lisans almanız ve yıllık bakım ücreti ödemeniz gerekmez. Abonelik sistemi sayesinde kullandıkça ödersiniz.

Kolay Kullanım

CreaRest, eğitim almayı gerektirmeden kullanabileceğiniz şekilde tasarlanmıştır. Bu sayede tüm operasyonlarınızı hızlı ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.

Kolay Kullanım
İstediğiniz Cihazdan Erişin

İstediğiniz Cihazdan Erişin

Tabletler, akıllı telefonlar ve bilgisayarlar gibi internete bağlanabilen herhangi bir cihaz üzerinden CreaRest'e erişebilir ve işlerinizi yönetebilirsiniz.

Banner Resmi
Birincil Simge
İkincil simge
CreaRest Online Restaurant POS

Restaurant & Cafe'ler İçin Bir POS Sisteminden Fazlası

1
Dijital Menü

CreaRest ile klasik kâğıt menülerdeki baskı maliyetlerinden kurtulun, müşterilerinizi memnun ederek gelirinizi arttırın. CreaRest QR Menü, işletmenize maliyet ve zaman tasarrufu sağlarken, aynı zamanda daha esnek ve güncel bir menü sunmanızı sağlar.

2
Mutfak Yönetimi

CreaRest Mutfak Yönetim Sistemi ile siparişin alındığı ilk andan hazırlanıp müşteriye ulaşmasına kadar olan tüm süreci kolayca yönetin, verimliliği arttırarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarın.

3
Stok ve Maliyet Yönetimi

CreaRest Stok Yönetimi, ürün stoklarınızı daha etkin şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu sayede, stokta kalmayan ürünlerle ilgili sorunları azaltabilir, tedarik süreçlerini optimize edebilir ve maliyetleri kontrol altında tutabilirsiniz.

4
Raporlama ve Analiz

CreaRest, işletmenizin ödemelerini, ürün satışlarını, stoklarını ve daha birçok önemli detayı anlaşılır raporlar ile ölçebilmenize olanak sağlar. Bu raporlar işletme performansını izlemenize, verimlilik ve karlılık açısından değerlendirme yapmanıza yardımcı olur.

5
Zincir İşletme Yönetimi

CreaRest Merkezi Yönetim modülü ile işletmenizin bütün şubelerini tek bir noktadan kolayca yönetebilir, böylece sorunları hızlı bir şekilde tespit edebilir ve işletmenizin genel performansını maksimize edebilirsiniz.

6
Garson Çağrı Sistemi

CreaRest Garson Çağrı Sistemi, işletmenizin operasyonlarını daha verimli hale getirerek garsonlarınızın sipariş almasını, düzenlemesini ve takibini kolaylaştırır. Zamanında teslim edilen siparişler sayesinde sadık müşteriler oluşur, işletmenizin verimliliği artar.

Kullanım Alanları

CreaRest Merkezi Yönetim Modülü, şubeleriniz arasında tutarlılık sağlamak, verimliliği artırmak ve iş süreçlerinizi optimize etmek için güçlü bir araçtır.

  • Restaurant & Cafe'ler

    Restoran Pos Sistemi CreaRest ile sipariş sürecinden ödeme sonrasına kadar tüm operasyonlarınızı tek sistem üzerinden sorunsuz şekilde yürütebilirsiniz. Sipariş ve hesap alma operasyonlarınızı hızlandırabilir, personel kaynaklı hataları minimum seviyeye indirebilirsiniz. Böylece yapmış olduğunuz yatırım, müşteri memnuniyeti ve kazanç olarak size geri döner.

  • Çok Şubeli Restaurant & Cafe'ler

    CreaRest Merkezi Yönetim Modülü ile işletmenizin şubelerini merkezi bir şekilde yönetebilir, operasyonel süreçleri optimize edebilir ve verimliliği artırabilirsiniz. Şubelerinizin günlük sipariş sayılarını, satış verilerini ve daha birçok önemli bilgiyi anlık takip edebilirsiniz.

  • Pizza Restaurant'lar

    CreaRest, masa, paket ve gel-al siparişlerinizi kolaylıkla yönetmenizi sağlar. Bu sayede, farklı sipariş türlerini sorunsuz bir şekilde alabilir, hazırlayabilir ve teslim edebilirsiniz. CreaRest'in kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, siparişlerinizi hızlıca kaydedebilir, özel istekleri not alabilir ve mutfak ekibine anında iletebilirsiniz.

  • Otel Cafe & Restoran

    CreaRest restoran ve oda sipariş yönetimi, işletmenizin restoran ve oda hizmetlerini aynı platform üzerinde birleştirir. Bu sayede, restoran bölümünden alınan siparişlerle birlikte oda hizmeti için gelen siparişleri de aynı sistem üzerinden takip edebilirsiniz. Böylece işletmenizin tüm siparişlerini daha iyi koordine edebilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

  • Burger Cafe & Restoran

    CreaRest, burger restoran işletmeler için geliştirdiği bir dizi özellik ile işleyişinizi kolaylaştırır ve operasyonlarınızı daha verimli hale getirir. CreaRest'in kullanıcı dostu arayüzü ve pratik işlevleri, işletmenizin rekabetçi bir avantaj elde etmesine yardımcı olurken, müşterilerinize en iyi hizmeti sunmanızı sağlar.

  • Cloud Kitchen & Bulut Mutfak

    CreaRest Bulut Mutfak çalışan işletmeler için sunduğu özel çözümlerden faydalanarak, tüm bu karmaşık görünen süreçleri basite indirgeyebilir, siparişlerinizin hazırlanma ve teslimat süreçlerini en verimli şekilde yönetebilirsiniz.

CreaPOS'un Farklı Mağaza Türleri İçin Nasıl Çalıştığını Görün

Nerede kullanabilirsiniz?

  1. Varyasyon türü ürün ekle
  2. Aynı ürünün farklı varyasyonları için farklı fiyatlar ve fotoğraflarla ekleyin
  3. Aynı ürünün farklı varyasyonları için farklı açılış stoğu ekleyin
  4. Stok miktarı ve stoktaki toplam miktarı değişim bazında göster
  5. Satın almada birden fazla varyasyon seçme seçeneği
  6. POS'ta belirli varyant stokunu kontrol edin
  7. POS'ta belirli ürün çeşitlerini satın
  8. Garanti Yönetimi (Ayakkabı İçin)
  9. Garanti Yönetimi (Ayakkabı İçin)
  10. Garanti ve garanti doğrulaması (Ayakkabı için)
  11. Zarar
  1. Tek ve çift ünite özelliği
  2. Büyük Veri Desteği
  3. Sistemin Hızlı ve Sorunsuz Çalışması için Optimize Edilmiş Kod, Veritabanı ve Sorgu
  4. A4 Etiket Kağıdında Barkod ve Etiket Baskı Tesisi
  5. Mevcut Satın Alınan/Teslim Alınan Ürünler için Barkod Baskı Tesisi
  6. Sadece Düşük Stoklu Ürünleri Satın Alın
  7. Belirli Tedarikçinin Yalnızca Düşük Stok Ürünlerini Satın Alın
  8. Tedarikçiden Bonus Tutarı Almak İçin Gelir Modülü
  9. Tedarikçiye Göre Düşük Stok Filtreleme
  10. Challan Kopyasını Yazdır
  11. Antetli Kağıda Yazdır
  12. Satış Fiyatını, Toptan Satış Fiyatını ve Satın Alma Fiyatını POS'ta Görün
  13. Muhasebe
  14. Katılım
  15. Maaş/Bordro
  1. IMEI Tipi ürün desteği
  2. Açılış stoğuyla aynı ürünün IMEI'sini ekleyin
  3. IMEI barkodunu tarayın veya açılış stoğuna elle yazın
  4. Satın alma işleminde birden fazla IMEI girme seçeneği
  5. IMEI barkodunu satın alma işleminde tarayın veya elle yazın
  6. Bir ürünün IMEwise stok miktarını ve stoktaki toplam miktarını göster
  7. Mevcut IMEI'yi POS'ta açılır menü olarak göster
  8. POS'ta satmak için belirli bir IMEI seçin
  9. IMEI barkodunu tarayın veya satışta elle yazın
  10. Garanti Yönetimi
  11. Garanti Yönetimi
  12. Faturada garanti ve garanti otomatik tarih hesaplama
  13. Fatura numarasını veya ürün IMEI/Seri numarasını tarayarak garantiyi ve garanti geçerliliğini kontrol edin
  14. Garanti Ürün Stok
  15. Garanti Ürün Takibi (Alındı, Satıcıya Gönderildi, Satıcıdan Alındı, Müşteriye Teslim Edildi)
  16. Garanti Makbuzu
  17. Ücretli Servis
  18. Ödenmiş Servis Faturası
  19. Hızlı servis satışı
  20. Diğer aksesuarlar satılıyor
  21. Zarar
  1. Satış hizmeti
  2. Satış hizmeti ve ürün bir arada
  3. Stok yönetimi
  4. Aynı satışta farklı çalışanları farklı hizmetlere atayın
  5. İşçi komisyon oranını belirle
  6. Servis Raporu
  7. Hizmete dayalı işçi komisyon raporu
  1. Çift ve tek ünite özelliği
  2. Genel isim tesisi
  3. POS'ta genel isme göre arama
  4. Marka adına göre arama yaparken diğer markalardan benzer ilaçları önerin
  5. Son kullanma tarihi yaklaşan ürünler raporu
  6. Stoktaki ilacın son kullanma tarihine göre miktarını ve toplam miktarını göster
  7. POS'ta birden fazla mevcut son kullanma tarihi olan ilacı seçin
  8. Temsilci geldiğinde markanın tüm düşük stok ürünlerini göster
  9. İlaçları kolayca bulmak için raf olanağı
  10. Zarar
  1. Seri Tipi ürün desteği
  2. Açılış stoğu ile aynı ürünün Seri numarasını ekleyin
  3. Seri barkodu tarayın veya açılış stoğuna elle yazın
  4. Satın alma işleminde birden fazla Seri girme seçeneği
  5. Seri barkodu tarayın veya satın alma işleminde manuel olarak yazın
  6. Bir ürünün seri numarası bazında stok miktarını ve stoktaki toplam miktarını gösterin
  7. POS'ta mevcut Seriyi açılır menü olarak göster
  8. POS'ta satmak için belirli bir Seri seçin
  9. Seri barkodu tarayın veya satışta elle yazın
  10. Garanti Yönetimi
  11. Garanti Yönetimi
  12. Faturada garanti ve garanti otomatik tarih hesaplama
  13. Fatura numarasını veya ürün Seri numarasını tarayarak garantiyi ve garanti geçerliliğini kontrol edin
  14. Garanti Ürün Stok
  15. Garanti Ürün Takibi (Alındı, Satıcıya Gönderildi, Satıcıdan Alındı, Müşteriye Teslim Edildi)
  16. Garanti Makbuzu
  17. Ücretli Servis
  18. Ödenmiş Servis Faturası
  19. Hızlı servis satışı
  20. Diğer aksesuarlar satılıyor
  21. Zarar
  1. Ürün ve hizmetleri birlikte satın
  2. Aynı satışta farklı çalışanları farklı hizmetlere atayın
  3. Çalışan komisyon oranını ayarlayın
  4. Çalışan komisyon raporlarını hizmetlerine göre oluşturun
  1. Taksitle satış veya tek seferlik satış
  2. Fotoğraf ve gerekli tüm detaylarla müşteri profili
  3. Fotoğraf ve gerekli tüm detaylarla kefil profili
  4. Faiz yüzdesini ayarlayın
  5. Peşinat seçeneği
  6. Taksit sayısını belirleyin
  7. Taksit süresini ayarlayın
  8. Taksit tutarını ve tarihini otomatik olarak oluştur (Değiştirme seçeneği de mevcuttur)
  9. Taksitli fatura yazdır
  10. Taksitli tahsilat
  11. Her tahsilatta Ödenen ve Kalan tutar ile fatura yazdırın
  12. 3 gün, 7 gün ve 15 gün vade ile tahsilat filtreleme
  13. Mağaza sahiplerine yaklaşan taksit tahsilatı için hatırlatma
  14. Taksit öncesi müşteriye hatırlatma SMS'i gönder
  15. Tek bir müşteriye VEYA aynı anda birden fazla müşteriye hatırlatma SMS'i gönderin
  16. Vadesi gelen taksitlerin listesi
  17. Taksit Raporu
  18. Vadesi gelen taksit raporu
  19. Garanti Yönetimi
  20. Garanti Yönetimi
  21. Faturada garanti ve garanti otomatik tarih hesaplama
  22. Fatura numarasını tarayarak garantiyi ve garanti geçerliliğini kontrol edin
  1. Saat Mağazası
  2. Güzellik & Kozmetik Mağazası
  3. Spor Aksesuarları Mağazası
  4. Oyuncak Mağazası
  5. Otomotiv Parçaları ve Aksesuarları Mağazası
  6. Kırtasiye Mağazası
  7. Çanak Çömlek Dükkanı
  8. Plastik Ürünler Mağazası
  9. Hazır Gıda/Fast Food Mağazası
  10. Mücevher Mağazası
  11. Mobilya Mağazası
  12. Antika Dükkanı
  13. Evcil Hayvan Dükkanı
  14. Kitap Mağazası
  15. Sanat ve El Sanatları Mağazası
  16. Fayans ve Seramik Mağazası
  17. İnşaat Malzemesi Mağazası
  18. Tatlı & Fırın Dükkanı
  19. Elektrik Ekipmanları Mağazası
  20. Tesisat Malzeme Mağazası

Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza Takılan Soruları Cevaplamak için Buradayız!

CreaRest, Bulut Tabanlı Pos Sistemi olduğundan yatırım maliyeti gerektirmez. Sadece kullandığınız süre boyunca ay ay ödersiniz. Herhangi bir cihaz üzerinden üyelik oluşturabildiğinizden donanım maliyeti de gerektirmez. Kolay arayüz sayesinde herhangi bir eğitim gerektirmeden dakikalar içinde işletmenizi CreaRest ile yönetmeye başlayabilirsiniz.

En iyi cafe & restoran, lokanta adisyon programı CreaRest Pos ile işletme içindeki masa, gel-al ve paket siparişlerinizin yanı sıra, gelişmiş entegrasyon seçenekleri ile teslimat kanallarından gelen siparişlerinizi de tek bir ekrandan yönetebilirsiniz. Mutfakta kullanacağınız ekran veya yazıcı ile mutfak süreçlerinizi sistematik olarak yönetebilir, gelişmiş raporlama ve analiz seçenekleri ile günün sonunda işletmenizin karlılığını ölçeklendirebilir, çalışanlarınızın performasını ölçebilirsiniz.

En iyi Pos Adisyon Sistemi CreaRest'i herhangi bir kısıtlama olmaksızın 15 gün boyunca deneyebilirsiniz. 15 günlük deneme süresi CreaRest'in  en büyük referansıdır. Bu süre boyunca CreaRest'in işletmenize katacağı değeri kendiniz deneyimleyebilirsiniz.

CreaRest Pos Adisyon Sistemi, pek çok restaurant adisyon sistemlerinden farklı olarak; herhangi bir laptop, pc, tablet veya cep telefonu ile sorunsuz şekilde çalışır. Bu da size işletmenizi yönetme esnekliği sağlar. Bir bilgisayar veya yazıcı ihtiyacınız olduğunda, destek ekibimiz, işletmenizin gereksinimlerini karşılayacak donanım entegrasyonu konusunda size rehberlik edecektir.

CreaRest ile hem işletme içindeki masa, gel-al ve paket siparişlerinizi hem de Yemek Sepeti, Getir, Trendyol, Migros, Fuudy ve daha bir çok entegrasyon kanalından gelen siparişlerinizi tek ekrandan kolayca yönetebilirsiniz.

Haber Bülteni Resim
Haber Bülteni

Bültenimize abone olun

Butona tıklayarak Şartlar ve Koşullarımızı kabul etmiş olursunuz