Sepetinizde ürün yok.
Büyüyen işletmeniz için en iyi POS, Faturalama, Envanter ve Hizmet yönetimi uygulaması!
Hemen İnceleİşletmenize En Uygun E-Ticaret Paketini Seçin, Hemen Kazanmaya Başlayın.
Devamını Okuyunirçoğumuz ilginç bir şey bulana kadar kendimizi sosyal medyada durmadan gezinirken buluyoruz. İyi bir hikaye, akılda kalıcı bir başlık, komik bir kedi meme'i, gözümüze çarpan ve ilgimizi çeken herhangi bir şey olabilir.
İşte işin sırrı: Büyüleyici görsel içerik . Statista tarafından yapılan bir araştırmaya göre, resim ve video gibi görseller içeren atlıkarınca gönderileri 2022'de en iyi etkileşim ve etkileşim oranına sahip oldu.
Sosyal medya içeriği oluşturma bugün işinizi artırabilir veya bozabilir. Kulağa basit gelse de, markanız için görsel içerik oluşturmaya çok şey harcanıyor.
Bu yazıda sosyal medya içerik stratejinizin görsel yönünü nasıl geliştirebileceğinizi keşfedeceğiz. Hadi başlayalım!
Bir bakışta:
• Görsel İçerik Oluşturmanın Önemi
• 4 Tür Görsel İçerik
• Sosyal Medya İçin İçerik Oluşturmada Başarılı Olmanın 7 Yolu
Görsel İçerik Oluşturmanın Önemi
İçerik pazarlaması ve sosyal medya birer tablo olsaydı, her türlü görsel içerik onların odak noktası olurdu. Bunun nedeni görsellerin kullanıcılarla anında bağlantı kurmasıdır. Elbette harika metinler bilgiyi aktarır, ancak görseller onları daha sindirilebilir ve erişilebilir kılar.
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü'ne göre beynimiz görüntüleri diğer herhangi bir bilgi türünden 20 kat daha hızlı işliyor.
Demand Gen Report'un 2022'de yaptığı bir başka araştırma, kullanıcıların %30'unun erişilebilir görselleri içerik paylaşımında önemli bir etken olarak gördüğünü ortaya çıkardı.
2022 İçerik Tercihleri Anketi
2022 İçerik Tercihleri Anketi'nden ekran görüntüsü
Günümüzde sosyal medya hızlı bir akışa sahip ve bireylerin dikkat süreleri daha kısa . Ayrıca platformların, daha kısa biçimli videolar (TikTok ve Meta veya Facebook Reels) ve küçük boyutlu gönderiler ve öncüller (X veya Twitter ve Pinterest) öne çıkararak algoritmalarını bu trendlere uyacak şekilde kademeli olarak dönüştürdüğünü de görebilirsiniz.
Bu nedenle sosyal medyada içerik oluştururken, kullanıcıları cezbeden ve kaydırmalarını engelleyen görselleri ciddi şekilde ele almak gerekiyor. İçinde bulunduğumuz çağda görsel içerik pazarlaması, kullanıcıların markanız ve mesajlarınızla nasıl etkileşim kurduğunu büyük ölçüde etkiliyor.
4 Tür Görsel İçerik
Sosyal medyada görsel içerik üretiminin görsel ve videolarla sınırlı olduğunu düşündüğünüz için sizi suçlayamayız. Aşağıdaki listemizde kesinlikle yer alsalar da, oluşturmanız gereken tek şey onlar değil.
Kullanılabilecek çeşitli görsel içerik türleri vardır ve akılda tutulması gereken en önemli dört tanesini burada bulabilirsiniz.